Open top menu


Ona també ens va venir a conèixer abans de quedar-se a passar uns dies a casa. Preciosa mescla de Schnauzer amb Gos d'Atura, carinyosa i juganera. Vam anar a veure el jardí i ella ho inspeccionava tot. Ens van avisar que no li agradaven els gats, així que haviem de vigilar (com amb molts altres) a l'hora de sortir al jardí, ja que molts entren cada dia i s'estan per allà.




Quan ens la van deixar, li vam donar una estona perquè investigués la casa i veiés on era, sense dir-li res. Va parar i vam començar a jugar i era divertidíssima. La feiem còrrer darrera nostre i ella, contenta, però quan anaves a agafar-la es llençava a terra, literalment. Com si es fes la morta! I et mirava de reüll com dient: "què? ara què?". Jo reia i em llençava amb ella per gratar-li la panxa. Després li deia "anem" i tornem-hi. Fins que es tornava a estirar!




La veritat és que no va disfrutar gaire del jardí perquè va veure que al jardí de sota nostre hi havia molts gats i es passava l'estona mirant, vigilant, pensant com podia arribar-hi. I no hi havia res que la distreiés. Una gossa d'idees fixes! Així que les passejades eren més llargues amb ella i al jardí, tot i que la baixava uns 5 cops al dia, com acostumo a fer, no estava gaire allà.




A l'hora de dormir, vam pujar-li el llitet i l'aigua i es va estirar ràpid, però quan vaig despertar la tenia a l'alfombreta que tinc a la meva banda del llit, feta una boleta. Molts gossos prefereixen aquesta alfombreta, potser perquè així estan més a prop i resguardats.




Van ser uns dies divertits amb la Ona, sempre obedient i bona. Així és un plaer!


0 comentarios