Open top menu


Fa uns dies vaig rebre un mail de Daniel García Peris, dient-me que havia escollit el meu bloc per parlar sobre ell a Ràdio Vilafranca el dilluns dia 23 de juliol, al programa Penedès Gamma Extra.

Quan em vaig fer el bloc, vaig entrar a la Comunitat de Blocaires del Penedès Penedesfera, que ja coneixia i seguia des del dia que em vaig fer de twitter. A partir d'aquí, Daniel, que coordina tot aquest tema, es va posar en contacte amb mi.

Resulta que, tot i que no ens vam reconèixer al veure'ns, som veïns propers. La tornada a casa la vam fer junts i arribant  ens vam adonar de tot. Com bé diu ell, les xarxes socials apropen persones!

Quan vaig arribar a la ràdio estava ben nerviosa. Contenta per aquesta oportunitat que m'oferien, però inquieta, ja que mai m'havien fet cap entrevista així. Tenia moltes coses a dir, molta informació, però un cop allà, només volia ser coherent amb les preguntes que em feien. Crec, després d'escoltar-la, que ho vaig ser, tot i que jo noto els meus nervis quan parlo...

Em va agradar molt poder estar amb ells i parlar del bloc, donar-me a conèixer una mica més i rebre una trucada en directe (allò em va sorprendre molt!).

Vull donar les gràcies a Daniel per la seva amabilitat i interès en tot moment, a Ràdio Vilafranca i a tots els que feu posible que aquest bloc segueixi endavant i pugui continuar fent això que tant m'agrada: cuidar dels peluts!



2 comentaris :

  1. Hola Cristina,

    Va quedar molt bé i el fet que truquessin en directe per interessar-se ho demostra. Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Daniel,

      Encantada d'haver anat a la entrevista amb tu!

      Gràcies un altre cop!

      Elimina