Open top menu


Pistó va venir a passar un cap de setmana, amb l'avís dels propietaris que tenia una luxació a la pota i havia de fer repòs, tot i que no passava res per dos dies. Era el cap de setmana que també tenia a Sete, Hayko i Xula i descansar... no descansaria.




Ja l'havia conegut a la seva visita anterior a casa i en cinc minuts al jardí havia passat de ser blanc, a negre, així que ja m'esperava que jugués com un boig, sobretot amb l'Hayko. I no em vaig equivocar!




Al Sete el va deixar bastant en pau, potser va veure que no estava per jugar tant com Hayko. I la Xula, sorprenentment (perquè la Xula és molt seva i no vol que molestin gaire, ja us parlaré d'ella), el va acceptar i fins i tot dormia amb ell recolzant el seu cap al llom de Pistó. Crec que era per la mida, ja que eren iguals, i els altres l'espantaven una mica.




Pistó és molt carinyós i incansable. No deixa de ser un cadell! Així que, tot i evitar l'aigua al jardí, ja va trobar la seva piscina al pot d'aigua per beure i va ficar les potes, tot content. Vaig haver de posar dos pots d'aigua, un per beure i l'altre per refrescar-se. Ell corria per casa amb Hayko o Xula i quan tenia calor, a mullar-se una mica!




A mi em sabia molt de greu el tema de la luxació, així que intentava calmar-lo de tant en tant, que s'estirés i relaxés una mica. Fins i tot vam separar els gossos un temps i Guillem es va endur Sete i Hayko a  una planta i jo em vaig quedar amb Pistó i Xula a una altra. El que vaig aconseguir eren espais de cinc minuts de calma entre 30 de carreres! Però almenys no hi havia el risc que es fes tant de mal com jugant amb l'Hayko.




Espero que Pistó ja estigui recuperat del tot i pugui jugar i còrrer sense problemes. És molt actiu i juganer i ha de cansar-se cada dia! Segur que, tal i com el vaig veure, ja està completament curat.

0 comentarios