Open top menu


Des de que va arribar el fred no havíem organitzat cap i ja feia temps que la gent ho reclamava, així que el diumenge 26 de gener vam organitzar la X Passejada de Gossos a la platja de Viladecans, al costat de la Reserva Natural Remolar Filipines, al Delta del Llobregat, on van assistir uns 40 gossos!!




Alguns de nosaltres ens vam trobar a l'aparcament de Gelida, un dels punts habituals de trobada a les Passejades, i vam agafar els cotxes cap a la Reserva Natural, amb uns 10 gossos. Nosaltres anàvem amb el Hegel.



Només arribar ja vam veure un bon grup de persones amb els seus gossos, entre ells la Polka i el Blues, cosa que em va alegrar moltíssim!




Vam deixar els cotxes i vam anar cap a l'entrada a la Reserva, amb els gossos lligats fins arribar a la platja.



Pel camí anava trobant a gent fins llavors desconeguda però que venien a presentar-se amb el seu pelut.




Vaig veure a la Taca i la Klentxa, que ja feia temps que no veia, igual de maques que sempre. 

Després d'una mitja hora caminant vam arribar a la platja, on ja hi havia gent esperant-nos. I, de lluny, vaig reconèixer al Nash i al Morgan. Estaven encantats jugant i banyant-se! Vaig anar directe a saludar i vaig fer una ullada al meu voltant.




La gent començava a repartir-se per la platja, junts però fent espai. La Xispa i la Nona van anar una mica més enllà, amb el Hegel, la Klentxa ja s'estava banyant i el Blues saludava a tothom (gossos i persones) disfrutant com crec que cap ho va fer.




Vaig veure a un preciós Rottweiler de lluny i em vaig apropar, sense adonar-me que de les tres persones, un era un noi que ja havia vingut a dues Passejades abans, el Jose. Vaig conèixer als seus companys i a la seva maquíssima gossa, ja que a les anteriors havia vingut amb un altre pelut.




El Rottweiler es diu Bob i era tan tranquil que el vaig estar fent fotos mentre ell observava tot, estirat vora el mar.




Hi havia gent que estava a una altra banda de la platja i encara feien camí però finalment van arribar i vaig conèixer, per fi, al Cain i els seus ullarros!!




Mentre coneixia al noi que porta una nova web d'animals, Mascotelia, va arribar l'Snow i vaig anar directe. L'Snow estava feliç, saltant i jugant. No va trigar gens a banyar-se!




Amb ell venia la Numa, la Terra i no sé si algun més ja que em va ser impossible conèixer o recordar tots els noms!



Un noi es va apropar, a qui només coneixia de facebook, i es va presentar amb el seu gos Vito. He de dir que aquest noi, el Kyke, ens va ajudar i ajuda amb els seus mapes a les trobades, penjant-los a l'esdeveniment i això s'ha d'agrair!




Amb el Vito venia el seu amic Yako, una preciositat de Golden que anava per tot arreu coneixent i saludant a tothom.




Va venir la poruga llebrera que vaig conèixer a la IX Passejada de Gossos que un cop deslligada ho va passar en gran. Al final hi havia un altre llebrer al que gairebé no vaig poder conèixer.




Miraves al voltant i tota la platja estava plena de gossos corrents, banyant-se, jugant entre ells... I tothom es relacionava, es coneixia, parlaven i rèien. I és per aquests moments que val la pena organitzar aquestes Passejades.




La propera serà el diumenge 16 de febrer i farem ruta a Gelida per anar a la Font del Senyor, on vam estar fel març de l'any passat i on segur que els gossos quedaran encantats.




Si us voleu apuntar podeu veure l'esdeveniment a facebook o escriure'm un correu a crismarcen@gmail.com




0 comentarios